Kupte nyní. Plaťte později s Klarnou.

Co je Klarna?

Klarna je přední globální platební a nákupní služba, která poskytuje chytřejší a flexibilnější zážitky z nakupování pro 150 milionů aktivních spotřebitelů ve více než 450 000 obchodech ve 45 zemích. Svým zákazníkům nabízí přímé platby, poskytuje možnosti platby po dodání zboží i splátkové kalendáře v rámci hladkého postupu nákupu na jedno kliknutí, který spotřebitelům umožňuje platit, jak a kdykoli si přejí.

Žádost o služby Klarna

Kdo může používat platební metody Klarna?

  • Mít bydliště v České republice
  • Být být starší 18 let
  • Mít platnou bankovní kartu
  • Mít pozitivní úvěrovou historii
  • Být schopen přijímat ověřovací kódy prostřednictvím SMS

Chcete-li se dozvědět více, navštivte prosím: Klarna CZ.

Platby

Jak mohu platit?

Přihlášením ke svému účtu Klarna. Zaplaťte okamžitě, naplánujte si platbu, zaplaťte v den splatnosti nebo ve splátkách.

  • Přejděte na Všechny objednávky
  • Přejděte k nákupu nebo objednávce, kterou chcete zaplatit
  • Klepněte na možnosti platby a postupujte podle pokynů

Další informace: Jak mohu platit?

Které platební metody jsou přijímány?

  • Zaplatit nyní
  • Zaplatit ve 3 splátkách

*Zahrnuta ochrana kupujícího.

Zaplatit nyní

Platit můžete okamžitě bankovním převodem (Sofort) nebo debetní/kreditní kartou spojenou s vaším účtem Klarna. Tyto možnosti jsou k dispozici při výběru možnosti Zaplatit nyní jako způsob platby u pokladny. Vaše údaje se zadávají pouze do zabezpečeného platebního formuláře společnosti Klarna, společnost Beliani nemá přístup k zadaným údajům ani k vašemu účtu.

Jak mohu použít možnost platby "Platba na 3 splátky"?

Platba na 3 splátky je možností bezúročné platby, která zákazníkům umožňuje rozdělit nákupy do tří plateb. Tyto platby budou automaticky strhávány z debetní/kreditní karty, kterou máte v Klarna uloženou, každých 30 dní, dokud nebude uhrazena celá částka objednávky.

V případě, že klient může objednávku zaplatit pomocí služby Platba na 3 splátky, může si tuto možnost vybrat u pokladny a zadat údaje o své debetní nebo kreditní kartě. Při pokusu o zadání objednávky pomocí naší platební metody Platba na 3 splátky se na kartu, kterou má klient připojenou v aplikaci Klarna, umístí autorizační blokace, aby byly rezervovány prostředky na první splátku.

Jakmile obchod objednávku odešle, obdrží zákazník od společnosti Klarna e-mail s podrobnými informacemi o časovém plánu platby a první platba bude provedena z částky rezervované na jeho kreditní/debetní kartě. Nákup a platby pak budou viditelné a sledovatelné na účtu aplikace Klarna.

Přijala Klarna mou platbu?

Klarna je zodpovědná za zasílání potvrzovacích e-mailů o přijatých platbách. Klienti si však mohou kdykoli stáhnout aplikaci společnosti Klarna a sledovat aktualizaci svých plateb v reálném čase.

Více informací: Kdy je moje platba splatna?

Zrušení, vrácení zboží a refundace

Jak mohu zrušit svoji objednávku?

Na zrušení objednávky se vztahují storno podmínky společnosti Beliani. Pro zrušení objednávky kontaktujte prosím zákaznický servis Beliani CZ e-mailem na adrese: [email protected] nebo telefonicky na čísle 228 881 514. Jakmile bude storno z naší strany potvrzeno, společnost Klarna odpovídajícím způsobem aktualizuje vaše platby a stav vašich plateb bude možné kdykoli zkontrolovat na stránkách společnosti Klarna nebo v aplikaci Klarna.

Další informace naleznete na adrese: Jak mám zrušit objednávku?

Jak mohu vrátit svou objednávku?

Vrácení zboží podléhá pravidlům společnosti Beliani pro vrácení zboží. Chcete-li vrátit objednávku, kontaktujte prosím zákaznický servis Beliani CZ e-mailem na adrese: [email protected] nebo telefonicky na čísle 228 881 514, poté zaregistrujte vrácení zboží v aplikaci Klarna.

Doklad o vrácení si prosím uschovejte až do doby, než bude vrácení zaregistrováno.

Jakmile obchod upraví vaši fakturu, společnost Klarna vás bude informovat a zašle vám e-mail s novou fakturovanou částkou. Způsob, jakým bude vrácení peněz zpracováno, závisí na zvolené možnosti platby.

V případě dotazů ohledně stavu vrácení zboží nebo nároku na vrácení peněz se obraťte přímo na společnost Beliani.

Pro více informací navštivte: Jak mám vrátit objednávku?

Jak probíhá proces vrácení peněz?

Jakmile obdržíme vrácené zboží a poskytneme vám toto potvrzení, bude společnost Klarna zodpovědná za zaslání aktualizovaných platebních údajů pro částečné i úplné vrácení peněz. V případě částečného vrácení bude tento výpis obsahovat upravený splátkový kalendář. V případě úplného vrácení vám vrátíme všechny vybrané platby a zrušíme všechny budoucí plánované platby.

Pro více informací navštivte: Co se stane, když nahlásím vrácení?

Jak dlouho trvá vrácení peněz?

Doba vyřízení vrácení peněz se liší v závislosti na vaší finanční instituci a obvykle trvá 14 pracovních dní. Pokud uplynulo 14 dní a stále jste neobdrželi své peníze zpět, prosím, kontaktujte zákaznickou podporu Klarna s potvrzením zrušení objednávky.

Pro více informací navštivte: Jak dlouho refundace trvají?

Jak mohu kontaktovat zákaznickou podporu společnosti Klarna?

Chatovat můžete na adrese: Help Center, která je k dispozici 24 hodin denně, 7 dní v týdnu, nebo můžete požádat o telefonický kontakt zadáním svého telefonního čísla na adrese: Klarna Zakaznicky servis, která je k dispozici od pondělí do pátku od 9 do 17 hodin.

Pro více informací o platebních metodách dostupných u Beliani navštivte: Způsoby platby or Všeobecné obchodní podmínky.

news

Zadejte svou e-mailovou adresu a přihlaste se k odběru našeho exkluzivního newsletteru
s mnoha slevami