Všeobecné obchodní podmínky

Tyto všeobecné obchodní podmínky jsou nedílnou a doplňkovou částí objednávky u společnosti Beliani (Switzerland) GmbH with Org Number CHE462179861 se sídlem v Baaru (Švýcarsko) pro objednávky zadané prostřednictvím internetu nebo telefonicky.

Nabídky

Není-li dohodnuto jinak, dodání je uskutečněno v souladu s uvedeným vzorem nebo modelem a jeho popisem. Barva, struktura a zpracování mohou podléhat změnám. Kromě toho, všechny informace mohou podléhat chybám v důsledku technických nedostatků našeho obchodního systému nebo nesprávných informací pocházejících od našich dodavatelů.

Územní platnost našich nabídek a cen

Všechny ceny jsou ceny netto a zahrnují daň z přidané hodnoty v případě cen dodání a poplatků za dopravu. Naše nabídky jsou platné ve Švýcarsku. U elektronických přístrojů je ve všech cenách zahrnut likvidační poplatek. Tímto způsobem přispíváme k ekologicky šetrné likvidaci svítidel. Uvedené dodací ceny a poplatky za přepravu se nevztahují na žádné objednávky s dodacími adresami v zahraničních lokalitách. U takových to zakázek, informujte se o podmínkách přepravy nebo dodávky na naší zákaznické podpoře. Velmi rádi Vám připravíme výhodnou nabídku.

Poukázky a propagační kampaň

If Pokud není uvedeno jinak, poukaz je možné uplatnit pouze v našem obchodě na adrese během nákupu produktů a nevztahuje se na žádné služby. Poukázky lze použít pouze pro jednu objednávku a nemohou být vyměněny za hotovost / dárkové karty, nebo použity ve spojení s jakýmkoli jiným poukazem nebo propagačním kódem. Zbývající hodnota nevyužitých poukázek se nevrací a nelze je převést na hotovost. Poukázky nelze použít proti předchozím objednávkám a jsou platné pouze pro propagační nabídky a do vyprodání zásob.

Newsletter

Při koupi produktů na naší internetové stránce jste automaticky zařazeni mezi odběratele našeho newsletteru. Přihlášením k odběru našeho newsletteru také souhlasíte s přijímáním informací o speciálních nabídkách, průzkumech nebo jiných marketingových kampaních na všech kanálech: e-mail, SMS, WhatsApp, Facebook, Messenger, Skype a další. Odhlásit se můžete kdykoliv na naší internetové stránce nebo kliknutím na tlačítko na konci e-mailu. Kromě toho můžete vždy napsat našemu zákaznickému centru, který Vás odhlásí okamžitě.

Platební metody: nákup na fakturu

Fakturovaná částka je splatná nejpozději do data uvedeného na faktuře na účet našeho externího partnera, Klarna, uvedeného na faktuře. Způsob platby fakturou na účet neexistuje pro všechny nabídky a mimo jiné vyžaduje úspěšnou kontrolu kreditu společnosti Klarna. Pokud je u některých nabídek povolen nákup na účet, po ověření úvěrového zázemí zákazníka dojde k uskutečnění platby ve spolupráci se společností Klarna, která přebírá nárok na fakturu u prodejce po dokončení kupní smlouvy. Při nákupu na fakturu u společnosti Klarna budeme také odpovídat za obecné dotazy zákazníků (jako je zboží, dodací lhůta, doprava), vrácení, reklamace, odvolání a zásilky či kredity.

Pokud nesplníte svou platební povinnost, budete na konci platebního období v prodlení s platbou bez dalšího upomínky, a budete tak muset zaplatit úrok z prodlení ve výši 8 %. Klarna je oprávněn účtovat poplatek za upomínku až do výše 30,00 EUR za připomenutí platby, jakož i další poplatky, zejména náklady spojené s možným inkasním řízením. Kromě toho může Klarna v budoucnu odmítnout zpracovat platby kupních smluv, a to i ve vztahu k jiným obchodníkům. Platí všeobecné obchodní podmínky společnosti Klarna.

Náš partner Klarna používá k detekci a předcházení podvodům nástroje třetích stran. Data získaná pomocí těchto nástrojů mohou být uložena a šifrována s třetími stranami, takže jsou čitelná pouze prostřednictvím Klarna. Tato data budou použita pouze v případě, že si vyberete způsob platby našeho partnera Klarna, jinak platnost automaticky vyprší po 30 minutách. Pro distribuci a použití údajů shromážděných společností Klarna porovnejte smluvní podmínky společnosti Klarna.

Platební metody: příkaz k inkasu

Kupující provádí částku platby k okamžité platbě inkasem prostřednictvím našich externích partnerů Klarna do data uvedeného na objednávkovém procesu, kdy je splatný běžný účet v bance uvedeném (běžný účet). Tímto způsobem autorizujete účet Klarna, který je možné odvolat nákup inkasními platbami na běžný účet inkasem. Pokud běžný účet nemá požadované krytí, nemá banka, která je držitelem účtu, povinnost zpětného odkupu. Částečné zpětné odkupy se neprovádějí inkasem.

Způsob platby Nákup inkasem neexistuje pro všechny nabídky a vyžaduje mimo jiné úspěšnou kontrolu kreditu společností Klarna a běžný účet vedený v Německu. Pokud má zákazník po ověření bonity možnost nákupu inkasem u některých nabídek, bude platba zpracována ve spolupráci se společností Klarna, na kterou postoupíme náš nárok na platbu. V takovém případě může zákazník provádět platby pouze u společnosti Klarna s účinkem vyrovnání dluhu. Budeme také odpovídat za obecné dotazy zákazníků (jako je zboží, dodací lhůta, doprava), vrácení, nároky, odvolání a zásilky nebo kredity prostřednictvím nákupu přímým inkasem společnosti Klarna. Platí všeobecné obchodní podmínky společnosti Klarna.

Zadáním běžného účtu potvrzujete, že máte nárok na inkaso prostřednictvím příslušného běžného účtu a poskytnete požadované krytí. Vrácení inkasa je spojeno s vysokými náklady a náklady pro nás a pro Klarna. V případě zpětného inkasa (z důvodu chybějícího požadovaného pokrytí běžného účtu z důvodu uplynutí platnosti běžného účtu nebo neoprávněné námitky majitele účtu) zmocněte Klarna k opětovnému zadání inkasa za všechny závazky po splatnosti. V takovém případě musíte zaplatit poplatek za zpracování ve výši 12,00 EUR za zpětný debet. Další nároky jsou vyhrazeny. Dostanete příležitost prokázat, že vrácení inkasa vedlo k nižším nebo žádným nákladům. Vzhledem k nákladům na zpětné zúčtování a zamezení poplatku za zpracování vás v případě zrušení nebo odstoupení od smlouvy žádáme, abyste se nebránili se vrácení inkasa. V takovém případě, po konzultaci s námi, proběhne vrácení platby vyplcením odpovídající částky nebo úvěrem.

Platební metody: platba platebními/kreditními kartami

Za zpracování plateb platebními/kreditními kartami za objednávky v Beliani (Switzerland) GmbH, Lindenstraße 16, 6341 Baar, Švýcarsko je zodpovědná Firma Six se sídlem ve Švýcarsku. Banka vydávající kreditní kartu může případně naúčtovat dodatečné poplatky za zahraniční platby, které Firma Beliani nepokrývá.

Platební metody: Klarna

Ve spolupráci s Klarna Bank AB (publ), Sveavägen 46, 111 34 Stockholm, Švédsko nabízíme následující možnosti platby:

Faktura: Platební lhůta je 30 dní od odeslání zboží. Podmínky fakturace naleznete zde. Platba se provádí okamžitým převodem Klarna: částka bude z vašeho účtu odečtena okamžitě po zadání objednávky. Platba je provedena Klarně.

Použití faktury za platební metody vyžaduje kontrolu kreditu. Další informace a uživatelské podmínky Klarny naleznete zde. Obecné informace o Klarna najdete zde. Vaše data budou zpracována společností Klarna a Klarna v souladu s příslušnými předpisy na ochranu údajů a v souladu s informacemi v předpisech o ochraně dat společnosti Klarna a v předpisech o ochraně údajů společnosti Klarna.

Další informace naleznete na adrese: Klarna.

Platba při doručení (dobírka)

Pokud zvolíte dobírku, připočítáme k faktuře další poplatek. Naši kurýři přijímají platby v hotovosti a kreditními kartami.

Platební metody: Bitcoin

Platby v digitální měně Bitcoin jsou zajišťovány společností BitPay, Inc. prostřednictvím Bonviva.

Dodání

Dodávky zboží dodáváme v určených termínech podle popisu u zboží na našich webových stránkách s výjimkou neočekávaných okolností, za které nemůžeme být zodpovědní.

Neexistuje nárok na odškodnění v případě zpoždění dodávky a nedodání zboží v určených termínech dodání.

Dodání se neuskutečňuje do domácnosti, ale ke vchodu do budovy, resp. k místu, kam může kurýr dojet svým vozidlem.

Uvedené termíny a časové rámce se vztahují na pracovní dny, nikoliv na kalendářní dny.

Některé výrobky jsou dodávány od výrobce spotřebiteli s jednorázovou paletou pro jednorázovou přepravu. Jednorázová paleta je součástí zásilky a příjemce musí na vlastní náklady ji zlikvidovat společně s kartonem a jiným obalovým materiálem, pokud není dohodnuto jinak. Spedice převezme výhradně znovu použitelné palety.

Pokud si zákazník přeje, aby bylo objednané zboží uskladněno v jeho nepřítomnosti, bude přání zákazníka respektováno. Uskladnění proběhne na zákazníkovu zodpovědnost za což mohou být účtovány dodatečné poplatky. V případě ztráty nebo poškození těchto nepotvrzených zásilek, zákazník nebude vůči doručovací společnosti ani prodávajícímu uplatňovat žádné nároky. Zákazník si je vědom, že nárok odesílatele na úhradu zásilek dodaných v tomto formuláři zůstává platný a platný v případě ztráty nebo poškození. Zrušení této smlouvy musí být provedeno písemně.

Pokud si zákazník přeje posunout termín dodání poté, co již bylo zboží odesláno do místního skladu, mohou být účtovány další poplatky za uskladnění.

Pokud byla objednána služba doručení do domu, montáž nebo likvidace a objednávka nebude zrušena do 7 pracovních dnů, bude zákazníkovi účtována plná cena těchto služeb.

Dodací podmínky

Ve většině případů bude doručovatelská společnost kontaktovat kupujícího, aby se dohodla na datu doručení. U zásilek, které jsou doporučené, je příjemce povinen být na místě v dohodnutém čase. V nepřítomnosti příjemce, zákazník akceptuje náklady na opětovné doručení, nebo převzetí zboží, v závislosti na zemi.

Případně příjemce může rovněž vydat pokyn k dodání nábytku na souseda nebo jej uložit před vchodem bez podpisu. K tomu je zapotřebí písemné oprávnění, v předstihu e-mailem nebo při komunikaci během telefonického hovoru oddělení služeb zákazníkům.

Po dodání by měl příjemce v případě, že obal vykazuje poškození, zkontrolovat všechny předměty, které by mohly být poškozeny spolu s řidičem. Pokud řidič nesouhlasí, doporučujeme zásilku odmítnout a kupující nás musí o této skutečnosti neprodleně informovat.

Pokud se příjemce rozhodne přijmout poškozenou zásilku, musí to být oznámeno dodavateli a příjemce musí na skeneru potvrdit škodu (uveďte poškození). Škody způsobené přepravou, které nebyly zaznamenány doručovatelem na žádost zákazníka při převzetí zboží, nebudou přijaty jako platná reklamace. Veškeré nároky kupujícího v tomto ohledu budou zamítnuty.

Vlastnictví a zachování vlastnictví

Kupní smlouva mezi společností Beliani (Switzerland) GmbH a Vámi jako zákazník vzniká v době a dne, kdy jste na našich webových stránkách přijali podmínky a zadali objednávku. Jako zákazník přijímáte jako důkaz zaznamenaný obsah z našich webových stránek. Obdržíte e-mail s potvrzením objednávky jako potvrzení o nákupu a s informacemi o fakturační a doručovací adrese a kontaktech. Prezentace produktů v internetovém obchodě nepředstavuje právně závaznou nabídku, nýbrž nezávazný on-line katalog. Kliknutím na tlačítko "Odeslat objednávku" zadáte nezávaznou objednávku zboží, které jste si vybrali a vložili do nákupního vozíku. Potvrzení o přijetí objednávky se provádí společně s přijetím objednávky ihned po jejím automatickém zaslání e-mailem. Tímto potvrzením e-mailu vzniká kupní smlouva. Majetek zboží přechází na kupujícího v momentě doručení objednaného zboží.

Dokud nebude obdržena úplná platba kupní ceny, zůstane zboží majetkem společnosti Beliani (Switzerland) GmbH. Ten má na náklady kupujícího právo nařídit zápis do rejstříku vlastnictví, pokud se domnívá, že je ohrožen.

Uzavřený text smlouvy uložíme a zasíláme data objednávky e-mailem. Smluvní podmínky lze kdykoli zobrazit na webových stránkách společnosti Beliani (Switzerland) GmbH. Minulé objednávky lze zobrazit ve vašem účtu zákazníka.

Beliani (Switzerland) GmbH si vyhrazuje vlastnictví zakoupeného zboží až do úplného zaplacení fakturované částky. Pokud jste podnikatelem při výkonu své obchodní nebo nezávislé odborné činnosti, veřejnoprávní právnická osoba nebo veřejnoprávní fond, vyhrazujeme si vlastnictví předmětu prodeje až do vypořádání všech nesplacených pohledávek plynoucích z obchodního vztahu s kupujícím. Příslušná bezpečnostní práva jsou převoditelná na třetí strany.

Máte nárok na započtení pouze tehdy, pokud jsou protiprávní nároky legálně usazeny, nebo jsme je nezpochybnili nebo uznali. Kromě toho máte pouze právo na zadržení, pokud a v rozsahu, v němž je váš protinávrh založen na stejném smluvním vztahu.

V případě, že zákazník má nějaké platební povinnosti, budou všechny existující pohledávky splatné okamžitě.

Reklamace, záruka a vrácení produktu

Na naše výrobky se vztahuje dvouletá záruka*. Záruční doba začíná běžet dnem dodání. Případné reklamace je třeba uplatnit co nejdříve po převzetí zboží. Případné závady, které se objeví později, tj. v průběhu záruční doby, je třeba nahlásit ihned po jejich zjištění. Kompletní informace o poškození, včetně důkazů, musí kupující shromáždit a předložit prodávajícímu do 7 dnů od nahlášení problému.

Zákazníci mohou podávat stížnosti ohledně svých produktů a objednávek. Ty lze řešit kontaktováním zákaznické podpory prodejce. Případně mohou zákazníci vytvořit reklamaci přímo ve vlastním účtu v sekci Moje objednávky, která se nachází v části Můj účet na webových stránkách.

Náš nábytek je určen výhradně pro soukromé, osobní a nekomerční použití. Záruka se nevztahuje na žádné škody vzniklé v důsledku jakýchkoli komerčních aplikací.

Kromě toho se mohou barvy zobrazené na fotografiích lišit od skutečné barvy z důvodu odlišných technologií použitých při výrobě různých elektronických zařízení. Snažíme se co nejvíce realisticky prezentovat produkty na našich webových stránkách. Rozměry některých produktů se mohou mírně lišit od rozměrů na naší domovské stránce. Rozsah chyb je +/- 5 cm.

Ze záruky jsou vyloučeny jakékoli škody způsobené opotřebením, stárnutím, nedodržením pokynů pro použití a instalací a nesprávnou manipulací s produktem, stejně jako menší škody. Po uplynutí záruční doby může Prodávající nabízet náhradní díly za zvýhodněnou cenu. Za menší poškození uznáváme poškození, která nejsou viditelná pouhým okem za normálních světelných podmínek ze vzdálenosti 3 metrů, stojíc kolmo k poškozené oblasti. V případě menších škod jsou nároky vůči prodávajícímu neplatné.

Záruka zaniká, pokud bylo zboží navzdory rozpoznatelným vadám zpracováno nebo změněno. U záručních případů je rozhodnuto prodávajícím, zda je poškozená nebo vadná část nahrazena bezplatně nebo zda je poskytnuto částečné vrácení / snížení ceny. Prodávající by měl najít vhodné řešení, které je pro obě strany rozumné a nevytváří další zbytečné náklady.

Prodávající neodpovídá za škody způsobené chybami / žalobami třetích stran, ani za neodůvodněné odmítnutí zboží přijmout. V takové situaci náklady spojené s vrácením a opětovným doručením zboží hradí kupující.

Všechny dodatečné logistické služby kromě způsobu platby (expresní dodání, montáž atd.) Jsou z refundace vyloučeny. V případě technických výrobků nebo vestavěných spotřebičů musí kupující sám na vlastní náklady identifikovat vadnou část nebo požádat kvalifikovaného technika, aby část odstranil a odeslal prodávajícímu.

Záruka zaniká, pokud vířivka nebo vana nejsou připojeny autorizovaným a kvalifikovaným odborníkem. Pracovní zpráva musí být předložena na vyžádání.

Náklady spojené s diagnostikou závady a výměnou dílů hradí zákazník. Pokud není uvedeno jinak, záruka se vztahuje pouze na díly. Jakékoliv náklady na instalaci související s odstraněním závad nebudou hrazeny prodávajícím. V případě reklamace nebo zápisu o škodě budeme požadovat zaslání fotografických nebo digitálních důkazů, popřípadě jiných potvrzení o nahlášení závad.

Záruka matrací

Našim zákazníkům poskytujeme 2 roky záruky na matrace. Záruka pokrývá všechny škody způsobené vadou materiálu v důsledku špatného zpracování. Záruka se vztahuje na následující typy poškození:

  • Pružiny v pružinových matracích
  • Pěnové jádro v matracích s pěnovým jádrem
  • Latexové jádro v latexových matracích
  • Elektromotor v elektricky ovládaných lůžkách

Vyloučeny ze záruky jsou potahy matrací a krycí podložky. Vyloučeny ze záruky jsou také vady, které vznikly v důsledku nesprávného použití. Po dodání jsou řezné rány, praskliny, zářezy, škrábance a nečistoty způsobené Zákazníkem se nebudou považovat za platnou reklamaci a jsou vyloučeny ze záruky. Záruka se proto nevztahuje na škody způsobené nesprávnou instalací, manipulací nebo péčí. Tato záruka se nevztahuje na náhodné nebo následné škody. Výjimkou je také záruční nárok za předpokladu, že práce na výrobku byly provedeny neoprávněnými osobami nebo zpracovány na součástech cizího původu. Zipy, rukojeti a smyčky na krytech jsou také vyloučeny ze záruky. Záruka je platná pouze pro soukromé a domácí použití. Růst plísní je vyloučen ze záruky.

Oprava nebo výměna odmítnutého produktu nespustí novou záruční dobu. Záruka je platná pouze za předpokladu, že matrace ležela od začátku na funkčním a vhodném roštovém rámu. Lamelový rošt by měl mít nejméně 26 lišt pro pěnové, pružinové a latexové matrace. Zákazník musí poslat matraci zpátky do našeho skladu na vlastní náklady k posouzení našimi odborníky. Prodávající následně rozhodne, zda matraci nahradí. Pokud produkt již není skladem / v nabídce, prodávající rozhodne, co se považuje za přiměřenou náhradu produktu.

Poškození při přepravě

Zákazník je povinen okamžitě zkontrolovat přijaté zboží, jeho správnost, úplnost a integritu. Poškození přijatého zboží musí být oznámeno co nejdříve, nejpozději do 24 hodin po doručení, dopravci a Prodávajícímu písemně (e-mailem) nebo telefonicky. V případě stížností musí být všechny části původního obalu uchovány. Ty mohou být zlikvidovány pouze s písemným souhlasem přepravní společnosti nebo prodávajícího. Zákazník může při zpracování objednávky volitelně zahrnout dodatečnou záruku při přepravě. Tato záruka pokrývá skutečně vzniklé škody během přepravy. Zákazník má výhradní právo na opravu, náhradu nebo náhradu škody. Rozhodnutí o opravě, nahrazení nebo náhradě leží výhradně u Prodávajícího. Podle našich pokynů by měl zákazník při dodávce zkontrolovat stav obalu i dodaných výrobků: veškeré škody musí být potvrzeny dodavatelem na dodacím listu nebo na dokladu o dodání.

Zakoupením služby ¨přepravní záruky¨ je zákazník uvolněn z okamžité dokumentace poškození které vzniklo během přepravy. Přepravní záruka prodlužuje 24hodinovou dobu pro kontrolu zboží po dodání a pro zdokumentování skrytých škod až na 72 hodin. Pokud ale již během převzetí zpozorujete poškození obalu, budete mít pochybnosti anebo řidič nebude chtít vyčkat na kontrolu Vámi objednaného zboží. Uveďte namísto podpisu do skeneru anebo přijímacího dokumentu poznámku poškozeno, nezkontrolováno atd. Dodatečný nákup přepravní záruky po dodání nebo po odeslání produktu není možné. V případě vrácení produktu, nebude vrácen poplatek za přepravní záruku. Opravy, které zákazník již přímo objednal a které nebyly oznámeny prodávajícímu, nemohou být později předloženy jako součást reklamace prostřednictvím služby přepravní záruky. Po dohodě s prodávajícím by měl kupující zlikvidovat poškozené věci na své vlastní náklady.

Dokud nebude stížnost vyřešena, uschovejte prosím obal pro případ, že bude potřeba zboží vrátit.

V případě poškození při přepravě je nutné, aby poškození bylo uznáno doručovatelem při převzetí zásilky. Uveďte prosím poškození na dodacím listu a vyžádejte si podpis od řidiče. Kopie podepsaného dokumentu by pak měla být zaslána na naši e-mailovou adresu. Není-li od řidiče potvrzení o tom, že zásilka byla v době dodávky poškozena, předpokládáme, že zásilka během převzetí nevykazovala viditelné vady. V takových případech nebude odpovědný za škodu ani prodávající ani výrobce. Veškeré nároky kupujícího v tomto ohledu budou zamítnuty. Prodávající je povinen odpovědět na žádost kupujícího co nejdříve, nejpozději však do 14 dnů od oznámení nároku. Reklamace Kupujícího bude zaslána na e-mailovou adresu poskytnutou Kupujícím.

Pravidla pro vrácení peněz

V souladu se zákonem o ochraně spotřebitele může kupující odstoupit od smlouvy o prodeji do 14 dnů od obdržení zboží bez uvedení důvodů.

Až 14 dní od data dodání může zákazník bezplatně vrátit objednané zboží (platí výjimky). Nabídneme bezplatné vrácení a vrátíme plnou částku stejným způsobem jako původní platbu. Výjimka pro bezplatné vrácení zboží do 14 dnů zahrnuje objednávky s chybějícím originálním obalem a objednávky van a vířivek, V těchto případech nese náklady na dopravu zákazník.

Po 14 dnech musí zákazník uhradit náklady na vrácení. Náhrada bude vydána ve formě voucheru, který může být použit na beliani.cz do 360 dnů. Do vrácení po 14 dnech nejsou zahrnuty vany a vířivky. Přijmeme vrácení produktů, které nebyly použity, sestaveny ani nainstalovány. Přijímáme vrácení produktů bezpečně zabalených v původním obalu. Na následující adresu:

Beliani.cz
c/o TOPTRANS
Opravářská 944/2
Hostivař
102 00 Praha 10
Czech Republic

Firemní zákazníci
V případě zrušení objednávky v kterékoliv fázi nebo v případě vrácení produktu bude všechny náklady hradit zákazník.

Zásilky typu COD (na dobírku) nejsou námi akceptovány.

Zboží musí být zabaleno a připraveno k přepravě. Pokud byl produkt doručen na paletě, zákazník jej musí odeslat opětovně na paletě. Jinak zásilka nebude kurýrní společnostní přijata. Není-li k dispozici žádný originální obal, musí zákazník poskytnout vhodné alternativní balení, aby byl produkt během přepravy dostatečně chráněn. Pokud je při vrácení zboží vrácený předmět v jiném stavu, než byl původně odeslán příjemci, např. jakékoliv mechanické poškození vyplývající z montáže nebo demontáže, vyhrazujeme si právo odečíst náklady na náhradní díly nebo ztrátu hodnoty způsobené tímto poškozením.

V případě, že zboží není vráceno v originálním balení, kupující by měl zásilku fotografovat před jejím odesláním a přeposlat fotografie prodávajícímu (Beliani).

Kupující obdrží refundaci do 14 dnů prostřednictvím stejného způsobu platby, který byl použit při nákupu, není-li dohodnuto jinak s kupujícím, pokud ale neexistují žádné další skryté náklady na úkor prodávajícího.

Také udělujeme prodlouženou dobu pro vrácení zboží v rámci 365 dní, avšak pouze pro nepoužité a zbrusu nové věci, nejlépe v původním obalu. Peníze jsou vráceny ve formě poukázky a kupující nese náklady na zpáteční dopravu.

Produkty, které byly částečně uhrazeny poukazem musejí být v případě vrácení poslány zpět na vlastní náklady.

Prosím, mějte na paměti, že v případě vrácení bude navrácená částka umenšena o hodnotu dárkového poukazu nebo produktu. V případě vrácení nebo výměny produktu částečně nebo uhrazeným voucherem je první výměny zdarma. V případě více jak jedné výměny nebo vrácení je potřebné produkty vrátit na vlastní náklady.

Rizika přepravy, poškození a přepravní pojištění

Přeprava je na riziko zákazníka, ale je částečně pokryta přepravním pojištěním. Zákazník je povinen okamžitě zkontrolovat přesnost, úplnost a integritu dodaného nebo vyzvednutého zboží. Poškození dodaného nebo vyzvednutého zboží musí být nám oznámeno nejpozději do 24 hodin od dodání písemným oznámením. Původní obal musí být zákazníkem ponechán v případě nároku, smí být zlikvidován pouze po písemném potvrzení od nás. Na konci objednávkového procesu může klient volitelně zakoupit záruku na přepravu, která může pokrýt jakoukoliv ztrátu a poškození během přepravy. Záruka na přepravu pokrývá poškození a ztrátu během přepravy až do výše hodnoty zboží v době objednání. Zákazník může získat pouze opravu, výměnu (nové dodání) nebo finanční kompenzaci až do výše hodnoty zboží. Rozhodnutí o opravě, výměně nebo finanční kompenzaci může být učiněno pouze prodávajícím. Poškození dodaného nebo vyzvednutého zboží musí být nám oznámeno e-mailem do 24 hodin. Zákazník je povinen dodržet tyto lhůty, aby mohl využít záruky. Záruka na přepravu není k dispozici, pokud nebyla zakoupena během objednávkového procesu. V případě vrácení produktu nebude částka za přepravní záruku vrácena. Opravy provedené zákazníkem bez našeho souhlasu nemohou být v rámci záruky dále zpracovávány.

Kupující by měl zlikvidovat poškozené předměty na vlastní náklady a v dohodě s prodejcem.

V případě, že je produkt přijat s poškozením přepravy, které nebylo zdokumentováno zákazníkem a potvrzeno přepravní společností (v Dodacím listu), vyhrazujeme si právo účtovat zákazníkovi náklady na zpětnou přepravu.

Až 365-ti denní politika pro vrácení zboží

Vaše spokojenost je pro nás nejdůležitější. Pokud objednané položky neodpovídají vašim očekáváním nebo preferencím, poskytujeme vám možnost 365 dní pro vrácení produktu. Níže naleznete podrobné informace týkající se Návratové politiky:

Lhůta na vrácení
14 dnů
15 - 365 dnů

Je vrácení bezplatné?*

Ano

Nevztahuje se na:
- vany a vířivé vany,
- případy, kdy zákazník nemá původní balení,
-vrácení/zrušení objednávky od firemních zákazníků.
Ne

Náklady na vrácení hradí zákazník.
Jak by měl být produkt vrácený?

Nepoužitý a bezpečně zabalený. Připravený před místem bydliště na vyzvednutí přepravní společností.

Úplně nový, nepoužitý produkt, bezpečně zabalený v původním obalu.

Připravený před místem bydliště na vyzvednutí přepravní společností.

Vyzvednutí produktu na vrácení Beliani vyzvedne produkt do 14 dní po obdržení informací o tom, že produkt je připravený na vrácení a vyzvednutí.
Kdy dostaneme refundaci? Vrácená suma bude zákazníkovi připsána platební metodou použitou při nákupu, a to do 7 dní od obdržení produktu prodávajícímu. Zákazník obdrží refundaci ve formě nákupního poukazu do 7 dní od vrácení produktu.
Vyloučení z refundace Poplatky za služby (např. speciální poplatky za doručení, montáž, doručení domů, záruku na dopravu) a bankovní poplatky.
Mezinárodní přeprava V případě zásilek do zahraničí nebo vrácení ze zahraničí se účtují dodatečné poplatky (včetně všech ostrovů).
Vyloučené z vrácení Produkty s viditelnými známkami používání. Produkt může být smontovaný na vyzkoušení, ale musí být demontovaný a ve stavu vhodném na další prodej. Použité, nainstalované a/nebo smontované produkty.

Vany a vířivé vany.

*Jednorázová výměna zboží ve 14denní lhůtě je zdarma; Pokud má být vrácen i vyměněný produkt, náklady na vrácení zboží nese kupující.

Důsledky vrácení zboží

Pro uzavření vratky musí být zboží a služby přijaté na obou stranách vráceny a veškeré odvozené výhody vyrovnány. V případě zhoršení stavu zakoupeného předmětu a jakýchkoli jeho funkcí musí zákazník zaplatit prodávajícímu náhradu. Zákazníci musí zaplatit náhradu za poškození věcí a čerpných výhod, pouze pokud bylo zhoršení jejich stavu způsobeno manipulací , která jde nad rámec zkoumání vlastností a funkčnosti. Termín „testování vlastností a fukčnosti“ označuje testování a vyzkoušení příslušného zboží, které je možné a obvyklé v kamenné prodejně. Povinnosti vrátit platby musejí být splněny do 30 dnů. Lhůta začíná pro zákazníka odesláním zboží nebo požadavkem na vrácení zboží, pro prodávajícího potvrzením.

Zvláštní / samostatné / dodatečné pokyny

Pokud tuto smlouvu financujete prostřednictvím půjčky a později uplatníte své právo na vrácení, nejste již vázáni smlouvou o půjčce za předpokladu, že obě smlouvy tvoří ekonomický celek. To platí zejména v případě, že jsme váš věřitel nebo pokud jej váš věřitel používá k financování našeho příspěvku / spoluúčasti /kooperace/ účasti. Pokud jsme již obdrželi půjčku v době, kdy odvolání nastane, případně při vrácení zboží, váš věřitel vstoupí do vztahu se zákazníkem ohledně právních důsledků zrušení nebo vrácení našich práv a povinností vyplývajících ze smlouvy. Pokud se chce zákazník v maximální možné míře vyhnout smluvnímu závazku, využijte svého práva na vrácení a zrušte smlouvu o půjčce, pokud má také právo na odstoupení.

Právo na vrácení zboží se nevztahuje na smlouvy uzavřené na dálku na dodávky zboží, které jsou vytvářeny podle specifikací zákazníka (na zakázku) nebo jsou jasně přizpůsobeny osobním potřebám (na zakázku), nebo které vzhledem ke své povaze nejsou vhodné pro vrácení, které vzhledem ke své povaze mohou rychle ztratit nebo částečně pozbýt kvalitu/hodnotu rychle zničena nebo snížena nebo u kterých bylo překročeno datum exspirace. Obchodní kupující nesou přímé náklady na vrácení zboží.

Povinné prohlášení o dřevě

Cílem povinného prohlášení je zvýšit transparentnost pro spotřebitele, aby mohli přijímat informovaná rozhodnutí o nákupu. Nejdůležitějším nástrojem je takzvaná databáze dřeva. Prostřednictvím této databáze lze získat přístup k vědeckému jménu a obchodnímu názvu typu dřeva, který je požadován pro prohlášení. Kromě toho jsou poskytovány informace o distribučních oblastech druhu dřeva a informace o jakémkoli zápočtu podle dohod o ochraně druhů.

Odmítnutí odpovědnosti

Osoby, které přistupují k informacím na webových stránkách společnosti Beliani (Switzerland) GmbH, souhlasí s následujícími Podmínkami. Veškeré zvláštní dohody o jednotlivých službách nebo produktech společnosti Beliani (Switzerland) GmbH jsou účinné spolu s těmito podmínkami.

Žádná záruka úplnosti a správnosti

Informace zveřejněné na této webové stránce poskytuje společnost Beliani (Switzerland) GmbH výhradně pro osobní i informační účely; můžou být předmětem změn nebo úprav kdykoli bez předchozího upozornění. Společnost Beliani (Switzerland) GmbH neposkytuje žádnou záruku (ani výslovně ani mlčky) o přesnosti, úplnosti a aktuálnosti informací zveřejněných na internetových stránkách společnosti Beliani (Switzerland) GmbH, a to i v případě, že byla vynaložena požadovaná péče při shromažďování informací ze zdrojů považovaných za důvěryhodné. Dále jakákoli odpovědnost za neúplné nebo odchylné montážní pokyny bude zamítnuta.

Používání webu Beliani (Switzerland) GmbH

Celý obsah (design, text, grafika atd.) Webových stránek společnosti Beliani je chráněn autorskými právy. Jednotlivé prvky webové stránky patří výhradně provozovateli webových stránek Beliani (Switzerland) GmbH. Jakékoli ukládání nebo tisk jednotlivých stránek a / nebo částí webových stránek společnosti Beliani je povoleno pouze s úplným odkazem na zdroj. Uložením nebo jiným duplikováním softwaru nebo jiných údajů z webových stránek společnosti Beliani je třeba přijmout příslušné podmínky použití. Veškerá vlastnická práva zůstávají na společnosti Beliani (Switzerland) GmbH. Jakákoli reprodukce (úplná nebo částečná), přenos (elektronicky nebo jinak), úprava, propojení nebo používání webových stránek společnosti Beliani je povoleno pouze s výslovným a písemným souhlasem společnosti Beliani (Switzerland) GmbH.

Odkazované webové stránky, reference a odkazy

Některé odkazy na stránkách společnosti Beliani (Switzerland) GmbH vedou na webové stránky třetích stran. Tyto společnosti jsou zcela nezávislé a zbaveny jakéhokoli vlivu společností Beliani (Switzerland) GmbH, a proto společnost Beliani nepřebírá žádnou odpovědnost za přesnost, úplnost a zákonnost obsahu těchto webových stránek a za veškeré nabídky a služby, které jsou v nich obsaženy.

V případě přímých nebo nepřímých odkazů na externí webové stránky ("odkazy") mimo oblast odpovědnosti autora, odpovědnost za škodu nabývá účinnosti pouze v případě, že autor si je vědom obsahu a pokud je technicky možné a rozumné zabránit použití v případě nezákonného obsahu. Autor tímto výslovně prohlašuje, že v době propojení nebyl na propojených stránkách rozpoznatelný žádný nelegální obsah. Autor nemá žádný vliv na současný a budoucí design, obsah nebo autorství odkazovaných stránek. Proto se tímto výslovně odděluje od veškerého obsahu všech propojených / odkazovaných stránek, které byly po přidání odkazu změněny / zavedeny. Toto prohlášení platí pro všechny odkazy v rámci vlastní internetové nabídky, jakož i pro zahraniční položky v knihách hostů, diskusních fórech a konferencích. Odpovědnost za jakýkoli neoprávněný, nesprávný nebo neúplný obsah, a zejména za škody způsobené použitím nebo nepoužíváním těchto informací, nese poskytovatel stránky, na kterou se odkazuje, a nikoli ten, který odkazuje pouze na příslušnou publikaci.

Google Analytics a další aplikace pro analýzu

Tyto webové stránky mohou používat službu Google Analytics, webovou službu pro analýzu poskytovanou společností Google Inc. (www.google.com) nebo jiné aplikace pro analýzu. V následujícím textu se termín "Google" vztahuje na alternativní programy a firmy. Google Analytics používá tzv. Soubory cookie, textové soubory, které jsou uloženy ve vašem počítači a které umožňují analýzu užívání vašeho webu. Informace generované soubory cookie o vašem používání těchto webových stránek (včetně vaší IP adresy) jsou předávány a ukládány společností Google na serverech ve Spojených státech. Společnost Google tyto informace použije k vyhodnocení vašeho používání webových stránek, sestavování zpráv o činnosti webových stránek pro provozovatele webových stránek a poskytování dalších služeb souvisejících s aktivitou webových stránek a používáním internetu. Společnost Google může tyto informace také předat třetím stranám, pokud to vyžadují zákony, nebo jestliže třetí strany zpracovávají tato data jménem společnosti Google. Instalaci souborů cookie můžete zabránit nastavením příslušného softwaru prohlížeče. Upozorňujeme však, že v tomto případě nebudete moci plně využívat všechny funkce tohoto webu. Používáním této webové stránky souhlasíte se zpracováním údajů o vás společností Google témto způsobem a za výše uvedenými účely.

TikTok

Za účelem propagace našich produktů, značky a služeb pravidelně sdílíme krátká videa v aplikaci TikTok, kterou provozuje společnost TikTok Inc. (10100 Venice Blvd., Culver City, CA 90232, USA). Při používání aplikace TikTok jsou shromažďovány a zpracovávány osobní údaje. TikTok sdílí určité údaje s provozovateli profilů zjednodušeným a anonymním způsobem. Tyto informace zahrnují například počet nových sledujících a obecné demografické údaje, jako je pohlaví a země. Je důležité poznamenat, že tyto údaje neukazují na konkrétní osoby, takže Beliani nemůže identifikovat žádného konkrétního návštěvníka našeho profilu TikTok. Informace, které nám společnost TikTok poskytuje, slouží k analýze, statistickému zaznamenávání využívání našich webových stránek TikTok, optimalizaci naší nabídky, marketingu našich produktů a videí a neustálému vylepšování a správě našich produktů.

Podrobné informace o zpracovávaných údajích naleznete v Zásadách ochrany osobních údajů společnosti TikTok: zde.

Pinterest

Pro prezentaci a propagaci našich výrobků sdílíme inspiraci na Pinterestu, který provozuje společnost Pinterest Inc. (808 Brannan Street, San Francisco, CA 94103, USA). Vytvoření účtu na webových stránkách se rovná souhlasu se sdílením osobních údajů, jako je vaše jméno, e-mailová adresa, komentáře a IP adresy, které jsou shromažďovány a zpracovávány společností Pinterest.

Podrobné informace o zpracovávaných údajích naleznete v Zásadách ochrany osobních údajů společnosti Pinterest: zde.

Zásady ochrany osobních údajů - používání plug-inů na Facebooku (tlačítko To se mi líbí)

Na našich stránkách jsou integrovány pluginy sociální sítě Facebook, 1601 South California Avenue, Palo Alto, CA 94304, USA. Zásuvné moduly Facebook lze rozpoznat pomocí loga Facebooku nebo " To se mi líbí " ("Like") tlačítko na našich stránkách. Přehled plug-inů na Facebooku naleznete zde. Když navštívíte naše stránky, plug-in vytvoří přímé spojení mezi vaším prohlížečem a serverem Facebook. Společnost Facebook obdrží informace, toho co jste navštívili na našich stránkách, s vaší IP adresou. Kliknete-li na Facebook tlačítko " To se mi líbí " když jste přihlášeni k Vašemu účtu Facebook, můžete propojit obsah našich stránek s vašim profilem na Facebooku. Jako výsledek může Facebook přiřadit návštěvu našich stránek do vašeho uživatelského účtu. Poukazujeme na to, že my, jako poskytovatel stránek, nevíme o přenášeném datovém obsahu a jeho využití prostřednictvím Facebooku. Další informace naleznete v zásadách ochrany osobních údajů na adrese. Pokud si nepřejete, aby společnost Facebook spojila vaši návštěvu s našimi stránkami s uživatelským účtem ve Facebooku, před navštívením našich webových stránek se prosím odhlaste z uživatelského účtu ve Facebooku.

Autorská práva

Autorské právo na návrh našich webových stránek a jejich obsah, jako jsou texty a grafika (ne úplný seznam), je plně vlastněn společností Beliani (Switzerland) GmbH. Bez předchozího písemného svolení je zakázáno kopírovat, stahovat nebo jinak používat úplně nebo jeho části pro vlastní účely. Nezahrnují se naše speciální odkazy, které jsou nabízeny ke stažení.

Odpovědnost, omezení odpovědnosti a rozhodné právo

Společnost Beliani (Switzerland) GmbH se bezpodmínečně vzdává jakékoliv odpovědnosti za ztrátu nebo poškození jakéhokoli druhu, ať už přímého, nepřímého nebo následného, vyplývajícího z produktů, používání nebo přístupu na webové stránky společnosti Beliani (Switzerland) GmbH, jakož i odkazů na webové stránky třetích stran. Společnost Beliani (Switzerland) GmbH nezaručuje, že jednotlivé segmenty webových stránek fungují bezchybně. Společnost Beliani (Switzerland) GmbH dále odmítá jakoukoli odpovědnost za manipulaci s počítačovým systémem uživatele internetu neoprávněnými osobami. Tím společnost Beliani výslovně upozorňuje na nebezpečí virů a možnost cílených hackerských útoků. Abychom zabránili virům, doporučujeme používat nejnovější verze prohlížeče, stejně jako instalaci antivirového softwaru, který má být průběžně aktualizován. Otevření e-mailů neznámého původu a nečekaných příloh e-mailů by mělo být kategoricky zabráněno. Vyhrazujeme si právo kdykoli odstoupit od smlouvy bez odpovědnosti za škody.

Za škody vyplývající z nákupu, jejich přepravy a používání produktů, které bychom mohli odvrátit, odpovídáme za maximální cenu nákupu produktu. Maximální výše škody je v každém případě omezena na CHF 500.

Vypořádání nároků vyžaduje souhlas obou stran.

Obě strany se zavazují, že v případě poškození nebo rekultivace v první řadě hledají přímý kontakt nebo vyčerpají všechny ostatní možnosti rozhodčího řízení před předáním k soudu.

Platí Švýcarské právo. Místem jurisdikce je Baar.

Platí od 01. 01. 2022
news

Zadejte svou e-mailovou adresu a přihlaste se k odběru našeho exkluzivního newsletteru
s mnoha slevami